lørdag 1. oktober 2011

Trekning foretatt - var du den heldige som kan varme deg og en søster/venninne med gode sokker i vinter?

Ja, der var 1. oktober  på kalenderen, og jeg har foretatt trekning på min give-away. Den har foregått litt over en måned og var i forbindelse med at bloggen min ble ett år.

Jeg er helt overveldet over deltakelsen, og når jeg talte opp lodd som skulle være med i trekningen kom jeg til 99. Men for sikkerhets skyld tittet jeg innom kommentarer og jammen var det kommet en kommentar til i aller siste minutt. Så det ble 100 lodd! Jeg skrev liste og lot Random foreta trekningen, og det var makstallet 100 så det passet perfekt.

Den første vinneren som ble trukket ut ble lodd nr 76 og vedkommende får to par sokker, ett par til seg selv og ett par til en søster eller god venninne. Så den som kan sende adresse og gjerne skostørrelse til meg

er HildeM - Lykkelig med liten.

Jeg har ikke gjort sokkene helt ferdig for det ville jo være dumt hvis det var to med skostørrelse 36 som skulle ha dem, og så fikk de str 40 - eller motsatt. Bilde kommer noen dager etter at de er sendt slik at mottakeren får se de først. Hilde M har forresten en til blogg, den inneholder BARE innlegg om forskjellige give-awayer. :-)

Nå hadde jeg ikke skrevet noe om hva som ble gevinst nr. 2. Jeg hadde ikke bestemt meg helt når jeg lagde give-awayen, men jeg hadde en liten tanke om å strikke noe som ville passe til mottakerens hjem.

Den som vant var en dame som skrev at hun deltok mer enn gjerne, og krysset både fingre og tær. Det virket for nr 47 ble trukket ut og det var


Når jeg titter i bloggen hennes så ser jeg at det må nok bli noe rødt til kjøkkenet hennes. Jeg legger inn bilde av det også noen dager etter at jeg har sendt det slik at hun får se det først.
Men det blir kjøkkenklut og te!

Hun har også en liten loppeblogg hvor hun nettopp har lagt inn de herligste emaljeting.

Men for at det ikke skulle bli så kjedelig innlegg uten bilder så viser jeg frem mitt andre vatteppe. Dette tror jeg mamma og pappa hadde i campingvogna si på 70-tallet. Synes fargene er så herlige.

Og så et lite nærbilde:


Stor klem til alle som var så hyggelige å delta på  min give-away. Skulle gjerne hatt 100 premier, så det ble en til hvert eneste lodd :-))


PS: Vinnerne kan sende meg en mail på emblas.kanel@gmail.com

11 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinnerne:)
    FOR et herlig vatteppe:) For noen farger, har aldri sett maken:)
    klem Trine:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til den heldige vinneren.
    Vatteppe var lekkert. Husker godt disse fra min grønneste ungdom ;)
    God helg, Eva.
    Her nyter vi en forsinket sommer og har vært på stranden med engangsgrill og fiskestang:)
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til de heldige vinnerene! :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne - og god helg til deg :) klem

    SvarSlett
  5. Grattis till vinnarna!

    Vad jag önskar att jag kunde prata norska, det är ett så härligt språk!

    Ha en skön söndag!

    kram

    SvarSlett
  6. Gratulerer til den heldige vinneren :D

    SvarSlett
  7. Gratulerer til vinnerne, fine bilder:)

    SvarSlett
  8. Gratulerer til heldige vinnere!!

    Herlig vatteppe du har! Kule farger!

    Ha en herlig søndag!

    :-)

    SvarSlett
  9. Gratulerer til vinnerne med en flott premie!
    Ha en god, ny uke!

    SvarSlett
  10. Så fantastisk ♥ Tusen, tusen takk snille du! Mail er sendt :)

    Ha en herlig dag ♥

    Klem

    SvarSlett
  11. Tack ska du ha! Här har jag så många saker på gång just nu, så jag hinner knappt sitta vid datorn... Det blir bara av och an emellanåt. Nu är det skön söndagsmorgon och lite avkoppling en stund. Det blir väl lugnare tider så småningom.

    Ha en riktigt fin dag!
    kram

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :-)