mandag 5. september 2016

Long time siden sist

Tiden går fort, og plutselig var det årevis siden forrige innlegg....
Jeg flyttet til Sørlandet for tre år siden og bloggen har vært svært lite prioritert.
Vi kjøpte et søtt lite Sørlandshus fra 1848 som vi stortrives i. Huset er som sagt lite så loppekupp som var en stor interesse tidligere er ikke lenger så aktuelt. Se ja, men jeg kjøper lite. 
Men min største oppmerksomhet de siste par årene er at jeg har endret kostholdet mitt til vegansk. Jeg og kroppen min er fornøyde med det valget. Jeg har egentlig vært veggis mentalt hele livet så det var en lettelse å endelig ta den avgjørelsen. 
Jeg blir å komme med litt veganske tips og oppskrifter.

Men vi fikk lagd et lite tilbygg på huset i sommer så spiskammersinnlegg kommer og. Det har stått på ønskelista lenge.

Lisbet, jeg kunne ikke motstå ditt ønske om et nytt blogginnlegg fra meg, så her er det. Kram til deg. 😊 


4 kommentarer:

  1. Jag är jättejätteglad över att du hittade tillbaka! Det ska bli intressant att få ta del av dina tips med det veganska! Och allt annat ;)
    kramar

    SvarSlett
  2. Och nu börjar det vara dags för ett nytt inlägg!!!
    :) kram

    SvarSlett
  3. دكتور حامد قدري عند الحديث عن أفضل دكتور تجميل في مصر يجب ذكر حامد قدري أستاذ الجراحة العامة وجراحات التجميل بكلية الطب جامعة القاهرة. ترجع خبرة حامد قدري لأكثر من 15 سنة أجرى خلالها العديد من عمليات التجميل، منها نحت الجسم وجراحات تجميل الحروق والجراحات التجميلية الجراحية وغير الجراحية في البدايات كانت روجينا تظهر بجمال طبيعي بدون عمليات تجميل، فكانت اطلالاتها الجمالية في غاية البساطة من جهة مكياجها وتسريحات شعرها. لكنها قامت ببعض التعديلات كتجميل الأنف وتكبير الشفتين وحقن الوجه والجبين بالفيلر والبوتوكس، كما عدلت بشكل حاجبيها.

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :-)