fredag 30. mars 2012

Se min sofa.... den er gul som påsken

alt hva jeg eier, det er gult som den. ♪ ♫

Nei, det er heldigvis ikke sant, men på dette bildet ser det rimelig gult ut.

Nå har påskefreden senket seg, og jeg har fri helt til 11. april. Det blir nok tilbrakt noen timer over skolebøkene, men det skal bli tid til både blogginnlegg, kryssord, krimbok, hyttetur og utprøving av noen nye kakeoppskrifter (emblas elskede ♥ fyller nemlig et halvt hundre like etter påske), så jeg har lyst å finne noen nye kakefavoritter. Har et par på blokka, men kom gjerne med tips.




Ønsker alle sammen ei fin palmehelg, og (senest) mandag skal jeg vise frem et herlig loppekjøp.
Et skikkelig påskete sådan.




2 kommentarer:

  1. hei på deg, så fantastisk fin soffa. Ha en riktig god påske;)) Klem Wilhelmine

    SvarSlett
  2. Flott sofa. Blir spennende å høre hva du finner på i påsken.
    Klem fra Ann-Jorun

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :-)