torsdag 26. august 2010

Tilfeldigheter...

Hvilke blogger jeg er innom og leser på er ofte nokså tilfeldig. Det starter med at jeg er inne på en av de jeg har lagt på favorittlisten min, og så trykker jeg med videre derfra alt etter hvor fristende innleggstitlene er.
Her for noen dager siden så havnet jeg tilfeldigvis på denne svenske bloggen, og tilfeldigvis så hadde hun et fint bilde på høyre siden som fanget min oppmerksomhet og der så jeg tilfeldigvis at hun hadde en liten webloppis.
Jeg bladde meg nedover og kikket på de tingene som var til salgs. Mange skjønne småmøbler og annet..... mens jeg "bladde" nedover tenkte jeg at jeg skulle lete opp flere webloppis fra Sverige for jeg har (hadde!) noe bestemt i tankene.
Nemlig noen skjønne kakebokser som vi hadde i mitt barndomshjem. Jeg har sett de avbildet i et par svenske interiørmagasin så jeg visste at de kanskje var vanlige i Sverige på 40-50tallet.
Jeg hadde ikke før tenkt tanken så dukket de opp i webloppisen.... ! I de samme fargene som boksene vi hadde hjemme. Hvilken lykke!

Nå er de på tur over til Norge, men det behøvde jeg kanskje ikke å fortelle.
Bildet er fra fint hemmas webloppis.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :-)