lørdag 26. mars 2011

Jess, jess, jess..... er sååå glad

Nå er en sånn endelig kommet i hus.
En sånn som  jeg hadde ønsket meg så lenge.
En sånn som jeg hadde sett hos den ene bloggeren etter den andre.
En sånn som vi hadde hjemme hos oss i barndomshjemmet.
Nemlig:
Et eksemplar kjøkkenvekt, årgang femtitall, navn panser og farge grønn.
Jeg var stadig og søkte på nettet om det kanskje skulle være en slik vekt til salgs et sted, og når jeg tok bildesøk så fikk jeg frem mange flotte bilder av sånne vekter hjemme hos forskjellige bloggere. Når jeg satt og så nærmere på en av disse så oppdaget jeg plutselig at denne bloggen hadde også en nettbutikk. Jeg sendte en forespørsel om denne vekta kanskje var til salgs. Joda, jeg fikk hyggelig mail tilbake om at jeg kunne få kjøpe vekta.
Det var hos henne som har nettbutikken paxplass jeg fikk kjøpe denne vekta. Og her er blogginnlegget hennes. Med kommentar under fra emblas-kanel, hehe.
Det er en vanlig butikk også med lokaler og åpningstid. De har mye fint og spennende der.

Sammen med vekta kom det en liten pakke.
Hmmm - kunne det være en sjokolade?
Ingenting kunne passet bedre til en sjokoladeelsker som meg.

Joda, mørk sjokolade med bringebær.

Og fairtrade - me like!
Sjokoladen smakte nyyyydelig, og her kan du lese mer.

Ha en flott lørdag alle sammen.
Klem fra Eva :-)


10 kommentarer:

  1. Hei, og takk for at du blir med på give away'en min:) Herlig vekt du har skaffet deg! Ønsker deg en fin fin lørdagskveld. Klæm

    SvarSlett
  2. Så fin den var! Og så moro å endelig få tak i noe man har lett etter så lenge :) Koselig med litt sjokolade i tillegg da. God helg til deg! Klem

    SvarSlett
  3. herlig vekt og morsomt med pakke:) Må innom henne en tur ja:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  4. Å , så kjekt det er å få noe en har ønsket seg lenge !
    Jeg er glad på dine vegne :)
    Den var nå veldig søt også, da ♥
    Nam , sjokolade ...
    Jeg var inne på "din" nettbutikk, masse fint ;)
    Ha en fortsatt god helg .
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  5. Grattis med vekten!
    Alltid kjekt med slikt en har leita etter en stund,når det dukker opp!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  6. Så fin vekt! Jeg har også jaktet på disse, (helt til jeg fant en annen type da jeg var i Sverige) de er jo kjempefine! :) Og ekstra stas når man finner noe man har lett etter:)

    Ønsker deg en fin søndag!
    klem fra frieblonder

    SvarSlett
  7. Åååå så heldig du var, den var helt skjønn!
    Ønsker meg en slik jeg også, håper det dukker opp en på en av mine skattejakter.
    Ønsker deg en fin søndag!
    Klem T

    SvarSlett
  8. Åh for en fin vekt! Virkelig herlig når man endelig får tak i noe man har ønsket seg så lenge :) *♥*

    SvarSlett
  9. Nydelig vekt. Det er så kjekt å se bloggen din. Jeg blir i godt humør og kjenner at jeg får lyst til å lage noe, male, strikke, hekle. Tusen takk til deg. Stor klem.

    SvarSlett
  10. Grattus med den fine vekta! Ja, den er jo knallstilig! Likte spesielt godt den fine grønnfargen... Det er jo noe med den nostalgien også da... ;-) Føler nok litt det samme for min 50-talls brødboks, som min mor kom over, og kjøpte til meg. Minner om bestemors; og den gjør meg glad der den er i daglig bruk på kjøkkenbenken ;-) Fint med slike gleder i hverdagen :-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :-)