søndag 6. mars 2011

Hjertegave fra en barndomsvenninne

For noen dager siden fikk jeg en pakke i posten fra ei barndomsvenninne. Hun bodde på hjemstedet mitt i to år når vi gikk de første årene på barneskolen. Vi har ikke truffet hverandre siden 1973, men fant hverandre igjen via facebook.
Jeg skrev et innlegg om henne i julekalenderen min, og det kan du lese her.

Hun er en kløpper med håndarbeid, strikker de lekreste kjoler (voksenkjoler), syr bunader og maler....
Skulle ønske hun bodde nærmere så vi kunne hatt oss noen skravle- og strikkekvelder.

Hun sendte meg dise to vakre hjertene som hun har sydd. Jeg ble såååå glad, og here they are:




Nærbilde av detaljene.



Jeg har litt andre planer om hvor de skal henge. Noen hyller står og venter på å bli malt før de blir hengt opp, men jeg klarte ikke å vente med å henge opp hjertene.......

Ha en flott søndag alle sammen, og velkommen tilbake. :-)

4 kommentarer:

  1. Så nydelig gave fra en venninne. Det er rart med hjerter. Vi blir aldri lei og de kan lages i SÅ mange forskjellige materialer og farger.
    Håper du har hatt en fin dag.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å få en så flott og personlig gave ;-) Veldig koselig at dere har fått kontakt igjen. Alltid hyggelig med barndomsvenninner.

    Ha en riktig god kveld!

    SvarSlett
  3. Så koselig! Herlige hjerter hun har laget til deg. Hun er sikker kjempe glad for at dere har funnet tilbake til hverandre og det kan jeg skjønne. Du virker så herlig :)

    Er så hyggelig at du deler den gode nyheten med oss!

    SvarSlett
  4. Så fine hjerter du har fått. Håper du også får en fin helg, du er jo også bare så produktiv med strikking. Masse fint her på bloggen din nå. Klemmer fra Nina

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :-)