lørdag 15. januar 2011

Ommøblering, nyinnkjøp og planer.....

.... som det forhåpentligvis blir noe av.

Hadde en liten shopperunde i dag. Så når det blir litt varmere i været skal jeg ommøblere litt så nå bare viser jeg frem hvordan det ble med en liten "mellom-ommøblering". Det er så veldig kaldt ute, og det rommet som står for tur er iiiiiskaldt. Emblas elskede fikk overtalt sin elskede til å vente til mandag for da er det meldt mildvær og vi slipper å varme opp så lenge for det går an å være der inne. Eller kan det være at han ikke hadde lyst til det rotet det medfører et par timer nå i helga? Jaja, det blir nå utsatt til mandag - eller kanskje tirsdag.

Kjøpte dette saueskinnet i dag. De kostet 299 på Bohus.
Denne puta er ikke ny, kjøpte den i Kiruna i sommer - den blir nok værende i stua når kisten blir flyttet ut.

Den vakre Höganäskrukken arvet jeg etter mine foreldre, de hadde den med seg da de flyttet tilbake til Norge etter å ha bodd i Sverige i noen år. En grunn til av saueskinnet ikke kan bli liggende i stua er at vovsemor Lotta er veldig interessert i å se nærmere på det. Hun er valpete ennå, og når hun er alene er hun snar å finne noe å undersøke. Enkelte ganger er det meget grundig "undersøkt", så grundig at det ble søppelbøtta neste. Men ho e nu værdens skjønneste likevel ♥♥♥

Ha en flott lørdagskveld alle sammen. :-)

7 kommentarer:

  1. Saue skinn er digg!!
    Jeg elsker ludde fra Ikea :o))))
    Den Kiruna puta var vakker!!!
    Kose deg med skjønne vovsemor!!
    Har bare en gammel katt jeg,med ett øye og ei tann!!
    Goe lørdagsklem fra Sol

    SvarSlett
  2. Fine Ltta er nysgjerrig, skjønner jeg:) Søt er hun ihvertfall:) Nydelig saueskinn og kiste:) Blåkrukker har vi også fått av svigermor:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Kjempefin pute !
    Saueskinn er deilig og dekorativt.
    Gleder meg til å se hva som blir gjort.
    Du kaster vel ikke ut kista på ordentlig ???

    Skjønne Lotta !

    Ha en fin lørdagskveld.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  4. Heihei.
    Følger den koselige bloggen din videre jeg :)
    Klem og ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  5. ÅÅ, så koselig å ha et prosjekt! :))
    Alltid så herlig å ha noe å planlegge; gleder meg til å se hvordan det blir! :)

    Her blir det endelig maling av soverom til neste helg; det har stått på agendaen i 3 måneder... Ja, ja. Bedere sent enn aldri!!

    Tuuusen takk for oppmuntrende ord på innlegget mitt! Det varmer veldig; jeg setter stor pris på det! Håper du synes det er greit at jeg linker til deg i anledning mugge.utfordringen! ;-)

    Ha en fin søndag!
    Klem

    SvarSlett
  6. ELSKER saueskinn:) Har maaaange av dem, både hvite og grå. Alle er kjøpt på IKEA,og fungerer helt perferkt på benker, stoler ,og sengeforliggere:)

    SvarSlett
  7. Saueskinn? Är det samma som fårskinn?
    Fint är det i alla fall, kudden och kistan likaså!
    Jag funderar också på ommöblering, brukar ha sådant projekt med jämna mellanrum. Min man blir så glad :)
    Ha en fin början på veckan!
    kramar

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :-)