søndag 10. oktober 2010

GIVE-AWAY - trekning foretatt

Min lille honningkrukke fikk være "loddholder" -
og Emblas elskede fikk trekke to stykker som vinner hvert sitt armbånd.

Den første som ble trukket ut var Stina med den fine bloggen "forgätmigej",
og neste var "Colargol"

Han fikk trekke en liten ekstrapremie også :-)
Dette lille metallskiltet vant Li med den flotte bloggen "smaatingene".

Når jeg får adressene deres kommer det seilende i posten.
Gratulerer til dere, koselig at dere var med på min give-away.

- ha en fin søndagskveld -






5 kommentarer:

  1. ÅÅÅ! Dette er første gangen jeg vinner noe som helst i denne bloggverdenen, så nå ble jeg skikkelig GLAD altså!!! Hurra!

    Så nydelig skilt, da! Det gleder jeg meg til å få! Begynner å tenke på hvor det kan henge med en gang... Hihi... Er visst uhelbredelig ;-)

    Sender addressen på mail litt senere. Nå må jeg jobbe litt ;-)

    TUSEN TAKK!!

    SvarSlett
  2. For en fin krukke:)

    Gratulerer til vinnerne:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Oj! Har jag vunnit?
    Det var värst. Tack så mycket!
    Jag ska skriva till dig så att du får adressen.
    Kram Stina

    SvarSlett
  4. Hei igjen! Håper det er greit at jeg lånte premiebildet på bloggen min? Linket til deg med det samme ;-) Liker du det ikke, må du bare gi et pip, så fjerner jeg!

    :-)

    SvarSlett
  5. Hei!

    For en fin blogg du har :) Ser ut som du er like hobbynerdete som meg, så jeg gleder meg til å følge deg videre!

    Mvh.
    Julia

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :-)