fredag 8. oktober 2010

Sykurs, herrebetjent og giveaway

Skrev i forrige innlegg at lappeteknikkduken skulle gjøres ferdig i går.
Det ble den ikke.
Vi skal ha en ekstra kurskveld på mandag for å gjøre siste finish så jeg legger ut bilde da. Vi var mange som skulle bruke skjærebrettet, vi var uerfarne og  brukte lang tid så det tok lengre tid enn beregnet å bli ferdige. Men på tirsdag - da skal jeg få lagt ut bilde av det ferdige produktet - til "beundring" eller "medlidenhet" -
Nei, jeg skal ikke være så streng med meg selv, det tar tid å lære noe nytt og det gamle ordtaket gjelder fremdeles "øving gjør mester".

En herrebetjent
Kurset blir holdt i en nyåpnet butikk som også har kurslokaler. Eieren av bloggen hvitstil har butikken og der har de mye fint.
Blant annet dette klesstativet: Slike ble visst tidligere kalt herrebetjent og dressjakken skal henge øverst. Det er en rund stang slik at buksen kan henge pent uten å få brett og så et par små skuffer.

Den er så stilig, og jeg kunne tenke meg en slik i hjemmet.

Disse små husene skulle også fått en fin plass.
Ja takk, begge deler - både et lite og et stort.

Nå har jeg også kjøpt JuleKK. På siden "ønskeliste til mamma" på side 13 var det faktisk bilde av et maken armbånd som jeg har på min giveaway. Når er det under 200 bloggbesøk igjen til trekning. Trekker når jeg har hatt 2222 besøk på bloggen, så det er enda tid å hive seg med.

Etter noen dager med sommertemperatur her nord er det nå blitt høstvær. Skal ikke utdype det noe mer, her er et bilde av en gammel koselig skoleplansje -
hösten heter den.
- ha en fin fredagskveld -

2 kommentarer:

  1. Så fin den herrebetjenten var :)
    Gleder meg til å se resultatet av duken - øvelse gjør mester når det gjelder alt.
    God helg!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Kjempemange fine ting du viser! Som vanlig:) Vi gleder oss også til å se resultatet:) Her i huset har Katrine blitt mye dårligere..

    God helg:)

    Klem:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :-)