fredag 16. september 2011

På tur

Vi skal på tur i dag. Først biltur, så en togtur til fjells, en gåtur ned til sjøkanten og så på båttur hjem igjen.

Husker dere disse koselige Kvikk-Lunsj  matboksene. Tror det lå 10 stk Kvikk Lunsj inni dem. Eller kanskje det var 8. Begynnelsen av 90-tallet var det hvertfall. :-)

Vovsemor har også matboks! Den har jeg aldri blogget om her, men den er såååå søt.
Nå er den lagt i sekken fylt med frolic og tørket lever. Uff ja, men det er nå det beste hun vet så da så....


Kunne egentlig tenkt meg en sånn boks selv også, men ikke med kjøttbeinfasong.

- ha en flott fredag, nå er det helg dere ♥ -

5 kommentarer:

  1. AHHHH, mine to jentevovver hyler og skriker om at sånn kjøtt-bein-boks vil de også ha!!! Hvor får man tak i det????? Høres nesten ut som om dere skal med Flåmbanen??? Om en uke skal vi på weekend til Gaustadblikk, noe jeg antar ligger overfor Rukan!!!! Håper det blir bra vær, så jeg kan ta noen runder rundt hotellet og ta bilder:DDDD Gubben skal på Gaustadtioppen, men jeg makter ikke å gå ned igjen, så jeg får finne på noe annet:DDDD Ha en flott helg og tur:DDD klemz Grethe og jentene

    SvarSlett
  2. Kjøttbeinboksen er superfin, en sånn MÅ Kira ha:) hvor har du kjøpt den?:)

    God tur i helga:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  3. Så fine bokser!! Senta ønsker seg også en sånn med hundebeinfasong.:-))

    SvarSlett
  4. Og du som har sånn vinnerlykke: jeg har startet giveaayen min nå. :-)

    SvarSlett
  5. Så søt matboks vovsemor har <3
    og , ja, jeg husker godt boksene med kvikklunsj.
    Jeg feirer ettårsdag på bloggen. Bli med, vel....
    Nyt helgen.
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :-)