onsdag 1. september 2010

Pakke og - en pakke til..?

I dag kom en etterlengtet pakke i posten fra Sverige. Jeg nevnte i et tidligere innlegg at jeg fant mine yndlingskakebokser på en webloppis.

I dag ankom følgebrevet og jeg var snar å hente de til hjemmet. Jeg hadde også bestilt en fin gammel vekt som var enda finere i virkeligheten enn på bildet. Såååå fornøyd!




Men i postkassa lå det en liten pakke til med fine frimerker og navnet mitt med pen handskrift. Hmmm. Jeg hadde da ikke noe mer i bestilling så vidt jeg kunne huske. Åpnet den lille pakken og der var de de skjønneste gamle små kakeformer og et vakkert hjerte med silkeband og små påsydde perler. Ojsan, hadde jeg trykket på "kjøp" når jeg hadde vært inne på en nettbutikk eller.... det var absolutt noe som jeg kunne bestilt. Men, se der, der lå det et søtt kort med oppskrift på sockerkaka. Baksiden oppklarte mysteriet, det var webloppisen som hadde sendt med en liten ekstrapakke. Tusen takk!



Jeg har fått spørsmål om hvordan det i praksis var å handle på nettet via Sverige. Det gikk veldig greit. En får oppgitt kontonummer + bankens IDnummer når det er utenfor Norge og så går en i sin egen nettbank og velger "betale til utlandet" og så kan en velge hvilken valuta en skal betale i. Ca en uke var pakken på reise, og den var nokså stor.  

Nå skal jeg gå på kjøkkenet og finne en fin plass til nyanskaffelsene. Hjertet har allerede fått sin plass. ♥♥♥


Ha en fin kveld :-)

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du blev nöjd..
    de kommer att passa fint in hos dig!

    kram på dig
    Ann-Catrin

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :-)