onsdag 17. november 2010

Denne ønsker jeg meg til jul...

Bilde fra ellaskitchen.com
Jeg kunne veldig godt tenke meg en slik på kjøkkenveggen - hvis jeg hadde hatt noe ledig plass til den da. Synes disse "gammeldagse" skuffene til å ha mel, sukker etc er så søte. Hadde ei tante som hadde slike under kjøkkenskapene, og jeg var så betatt av dem husker jeg.

Jeg har i tidligere innlegg lagt lenke til ellaskitchen.com. Jeg synes hun har så mye lekkert i sin kjøkkenkolleksjon. I dag tidlig hadde jeg litt tid til overs og satte meg ned for å kikke litt på sidene hennes. Hun kaller sine produkter "norwegian style" og i dag fant jeg at hun har lagt inn litt om sin historie på hjemmesiden sin.

Hun har nemlig norsk bestemor, og.... nei, vet du...historien bak produksjonen av disse lekre varene er så fin at jeg vil heller du går inn og leser den selv hvis du vil og har tid (tar bare 1 minutt) - det blir ikke det samme med en kort gjenfortelling av meg.
Trykk her.

- ha en fin onsdag, og takk for at du tittet innom -

1 kommentar:

  1. Nydelig hylle! Sånn riktig gammeldags sjarmerende!
    Jeg hadde også en tante (gammeltante, da...) som hadde slike "skuffer" til sukker og mel osv. Det er rart hvordan barndommen setter spor i oss, og at vi lengter etter det? Har det alltid vært slik, tro?

    Ha en hyggelig kveld - jeg er på "bloggerunde", og storkoser meg! :-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :-)