tirsdag 30. november 2010

Dette er egentlig ikke et innlegg....

Hei.
Jeg bare driver og prøver ut en del ting i Picasa før jeg starter julekalenderen min i morgen tidlig kl. 09.00 så derfor blir nok bloggen å skifte utseende en del ganger i løpet av kvelden, kanskje.
Hvis noen kan fortelle meg hvordan jeg kan få headingbildet mindre så blir jeg glad.

Kom veldig gjerne tilbake i morgen for da er julekalenderen startet - og som en riktig julekalender skal være så blir det også noen julegaver......


Min vakreste julekalender - har ikke "råd" til å åpne lukene så den er fremme nå tredje året på rad - hittil ...



8 kommentarer:

  1. Hei.
    Hvis du vil ha headeren mindre, må du "åpne i" et bilderedigeringsprogram og forandre størrelsen der :)

    SvarSlett
  2. så nydelig den vakreste julekalenderen din er:) Skjønner godt du vil ha den framme hvert år:)Når det gjelder headingen din, kan jeg ikke hjelpe deg:) Ingunn har et forslag ser jeg:)Så spennende med julekalender da!!!!:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Klarte å få headeren mindre så nå driver jeg og diller med en annen bakgrunn, men klarer ikke å bestemme meg helt. Eva

    SvarSlett
  4. Nå blir jeg jeg imponert asså, superstilig header!!! Gleder meg masse til bloggjulekalender, ha en fin kveld videre lille mor. Klem fra Wilhelmine.

    SvarSlett
  5. Så fin jule-header! Kalenderen din er jo bare helt nydelig. Hvor i allverden har du fått tak i den?

    Du kan jo åpne og lime igjen lukene fra innsiden når jula er over ;)

    Klem fra Malena

    SvarSlett
  6. Gøy med ny header!!
    Gleder meg til kalenderen din!
    Store klem fra Sol

    SvarSlett
  7. Med en såå spennende tittel på innlegget, MÅTTE jeg jo bare klikke meg inn... hihi. Kjempefin den nye headeren din!! Du fikk da virkelig dreisen på det, ser jeg! Har også hatt noen "sene kvelder" der jeg har prøvd ut litt forskjellig med utformingen av bloggen... Artig og frustrerende på en gang!

    Gleder meg til å følge julekalenderen din! Det blir spennende!

    SvarSlett
  8. Fin header Embla :-)

    Og , jeg glæder mig til julekalenderen :-))

    God 1 December
    ps : jeg kan osse godt lide Sverige :-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :-)