tirsdag 9. november 2010

Shopping fra PC'en

Det er så lett å bli fristet til å fristet til å handle på nettet - det er sååå mange flotte bloggbutikker og annet, så stadig dukker det opp en pakke i postkassa.

I går var en sånn dag - da ankom det to til huset. Den ene var fra bloggen prydelig som har gitt ut et magasin - et flott magasin!  Det står høst 2010 på det, og det lover jo godt - kanskje det kommer et vinternummer også :-)

De selger ikke bare magasinet, men andre ting også - og når jeg nå først var i gang med bestilling så kjøpte jeg disse herlige øredobbene også.
Likte den koselige esken de lå i:
Prydelig magasin


Og fra bloggen Salige Lavendel klarte jeg ikke å motstå denne romantiske synstesten:
Bilde fra salige Lavendels blogg

- ha en fin novemberdag alle sammen -

5 kommentarer:

  1. ja, det er utrolig fristende:) jeg bestilte og betalte 2 store zinkbokstaver idag:) Gleder meg til de kommer:) Husker ikke fra hvilken nettbutikk;)
    Søt synstest:)

    Klem fra Trine. Her i huset ommøbleres det for tida:)

    SvarSlett
  2. Så koselig å få være med her hos deg i dag =) Takk for skjønn reklame. Og gøy at du ble med på giveawayen også. Tenker både mann og hund var glad for måten du løste nr. 3 på, hihi.

    SvarSlett
  3. Så fine ting du har kjøpt.
    Ja det er utrolig mye fint å få kjøpt på nett. Bare et tastetrykk og så kommer det hjem i postkassen, herlig!
    Ha en fin lveld videre, klem T

    SvarSlett
  4. Så fint at du likte øredobbene og magasinet :) :)

    SvarSlett
  5. Så flotte øredobber!
    Farlig med disse nettbutikkene, alt for lett å bare trykke på send-knappen når det er så mange fristelser.

    Ønsker deg en fin dag!
    Det ligger en award å venter på deg, titt innom bloggen min.

    Hilsen Mimmi-Leone

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :-)