søndag 7. november 2010

To måneder og en dag tok det

før det kom en ny vannkoker i hjemmet.
Var og kikket litt da den forrige fikk et lite raptus, men vi fant ingen vi falt for.

I går da Emblas elskede og hans kjære skulle innom Elkjøp og kjøpe støvsugeposer så stod den der plutselig og blinket til oss med blank helletut og lokk og en knallrød kropp: Vår nye vannkoker!




Skulle nå ha ryddet litt på bordet og benken ser jeg, men det er slik det ser ut på akkurat nu så da så.
Det ligger et BO BEDRE der som ennå ikke er tatt ut av plasten, det skal jeg kose meg med i morgen :-)

- koselig at du tittet innom, velkommen tilbake! -

3 kommentarer:

  1. Hei, grattis, den var jo så stilig. Og den flotte soffaen du har da, ser jo kjempekoselig ut hjemme hos deg. I dag skal vi pakke for den store turen. Nyt søndagen, klem Wilhelmine.

    SvarSlett
  2. Så deilig å ha ny, fin vannkoker i hus, spesielt deilig å få noe varmt i koppen raskt nå i disse kalde tider :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Du har så utrolig mange fine ting og tang!!
    Hvor får du tak i alle de flotte gammeldagse metallboksene dine? Jeg ser du har noen med bl.a. gamle reklamer på.

    Jeg skulle gitt mye for å få tak i noe slikt :)

    Ha en god dag videre!

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på :-)